Aby ste návštevníkovi
vašej stránky dali najavo, že našiel to, čo hľadal a následne ho priviedli až ku konverzii, je potrebné ho v prvom rade zaujať. K tomu vám určite dopomôže
kvalitný a prepracovaný webdizajn. Nestačí však, aby dizajn vášho webu bol len graficky pekný, musí spĺňať tieto parametre:
- Prehľadnosť - návštevník musí rýchlo a jednoducho nájsť to, čo hľadal.
- Intuitívnosť - logické rozloženie ovládacích panelov, textu a grafických prvkov.
- Responzívny web - myslite aj na tých, ktorí vašu stránku navštívia z mobilných telefónov, tabletov.
- Corporate identity - webstránka je súčasťou firemnej identity, preto by mala spolu s logom a ostatnými prvkami tvoriť jeden zmysluplný celok.
Grafiku každého webu či e-shopu prispôsobujeme vašim konkrétnym požiadavkám a oblasti podnikania. Netreba zabúdať, že tak, ako logo či značka, aj dizajn vášho webu je súčasťou firemnej identity. Rovnako, ako vám v dosahovaní vašich cieľom môže mimoriadne pomôcť, môže vám aj uškodiť. Preto tejto forme prezentácie treba dopriať náležitú pozornosť.