Google reklama vám ponúka možnosť byť v správnom čase na správnom mieste, resp.
osloviť zákazníka presne v momente, keď hľadá to, čo ponúkate.
Vedeli ste, že vyhľadávač Google využíva viac ako 95 % používateľov internetu? Prečo to teda nevyužiť?
Základom Google AdWords je
definovanie kľúčových slov a fráz, ktoré spustia zobrazovanie vašej reklamy vo výsledkoch plateného vyhľadávania. Google jednoducho vyhodnotí, či je vaša reklama vhodná na zobrazenie, alebo nie. Za Google reklamu
platíte len vtedy, keď niekto na ňu skutočne klikne a len toľko, koľko si sami určíte. Tým, že ste niekoho zaujali natoľko, aby navštívil vašu stránku, sa automaticky zvyšuje aj možnosť, že ste ho zaujali natoľko, aby u vás vykonal konverziu, teda požadovanú akciu, napr. nakúpil. Treba mu však dať najavo, že stránka, na ktorú klikol, je naozaj tá, ktorú hľadal.
Výhodami Google reklamy sú:
- Efektivita - možnosť oslovenia tých, ktorí práve vyhľadávajú vaše výrobky či služby.
- Merateľnosť - jednoducho si dokážete zmerať účinok svojej reklamy.
- Rýchlosť - svoje výrobky a služby môžete propagovať takmer ihneď.
- Zacielenie - zobrazujte svoje reklamy len tým zákazníkom, ktorí majú o vaše produkty skutočný záujem. Svoje reklamy môžete zacieliť na konkrétne geografické oblasti - lokálne alebo globálne, na konkrétne krajiny, mestá či okolie vašej firmy.
Nestačí mi len dobré SEO?
Základom úspechu každej webovej stránky je, samozrejme,
dobré SEO. Je to však dlhodobý proces, na ktorého výsledky si treba počkať niekoľko týždňov alebo mesiacov. Výhodou platenej reklamy je teda rýchlosť či už spustenia, alebo aktualizácie, možnosť priebežných úprav, ale aj
konkrétne zacielenie na geografickú oblasť či konkrétny okruh ľudí.