Optimalizovali ste svoju stránku, zaplatili si
reklamu na Google či
Facebook-u, no neviete, či a s akou účinnosťou? Vrátili sa vám vynaložené náklady? Získali ste viac zákazníkov?
Jedine
dôslednou analýzou môžete pochopiť správanie zákazníkov a efektivitu vašej kampane. Jej výsledky vám pomôžu pri rozhodovaní sa o ďalších krokoch významných pre vaše podnikanie. Ak niečo funguje, treba to udržiavať a vylepšovať, ak to nefunguje, treba nájsť príčinu a pracovať na zlepšovaní. Dôležité je však vedieť,
čo a hlavne prečo sa deje - ako sa vaši zákazníci správajú, ako funguje váš web alebo ktorý bod je ten kľúčový, kedy návštevníci opúšťajú vašu stránku.
Prečo analyzovať?
- Získate množstvo pohľadov na správanie vašich zákazníkov.
- Môžete sledovať vami definované ciele.
- Dokážete zmerať efektivitu reklamnej kampane a vynaložených finančných prostriedkov.
- Získate informácie o svojich zákazníkoch, zdrojoch návštev, populárnom obsahu, dosiahnutých cieľoch a ďalších položkách.