Na to, aby ste svojich zákazníkov oslovili, získali a následne si ich udržali, nestačí len tradičný marketing preniesť do online prostredia.
Online marketing si vyžaduje špecifický prístup. Vašim cieľom totiž nie je zaujať len zákazníka, ako je to v bežnom živote, ale aj vyhľadávač, pretože práve od neho závisí, na akej pozícií vo vyhľadávaní sa váš web zobrazí.
Spôsobov, ako internetový marketing robiť, je mnoho. Najdôležitejšími sú:
Oproti tradičným formám marketingu vám ten v online prostredí ponúka
možnosť osloviť konkrétnu cieľovú skupinu v pomerne krátkom čase s možnosťou získať spďtnú vďzbu. Neútočíte na ľudí, ktorých vaše produkty nezaujímajú, ale na tých, ktorí skutočne hľadajú to, čo im práve vy môžete ponúknuť. Preto je dôležité vedieť, o čo majú vaši súčasní, ale aj budúci zákazníci záujem, a ponúknuť im to. Najťažšie totiž nie je zákazníka len získať, ale ho aj udržať.
Platená reklama a SEO na seba nadvďzujú Aj napriek tomu, že každá z nich na dosiahnutie svojich výsledkov používa iné nástroje, dokonale sa dopĺňajú a nemali by sme sa na ne pozerať ako na dve odporujúce si techniky. Na to, aby ste dosahovali čo najlepšie pozície vo výsledkoch vyhľadávania však nestačí len investovať nemalé peniaze do platených reklám. Základom úspešnosti je optimalizovaná webová stránka až na základe ktorej je možné pokračovať úspešnou platenou kampaňou.